FAIL (the browser should render some flash content, not this).


"W uprzejmości jest
wdzięk i korzyść "

Eurypides






ZOBACZ RÓWNIEŻ:


} szkolenia dla hotelarstwa

} analizy i audyty










  



   
    HOTELARSTWO


 


Czy Twój obiekt osiąga takie wyniki jakich oczekujesz?

Czy poziom wypracowanego zysku jest zadowalający?




                                                                     
  GOŚCINNOŚĆ
  
  Gościnność w hotelarstwie to specyficzny rodzaj gościnności,
  ponieważ...
         
                                                                            więcej...
 
                        
  JAKOŚĆ USŁUG
  
  Dlaczego spora część "zadowolonych" klientów odchodzi i czy
  "zadowolony" naprawdę oznacza zadowolony ?...

                                                                           więcej...

                                                     
  KOMFORT

  Komfort w hotelu to nie tylko wygodne łóżko... 
  

                                                                           więcej...


Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/index.php on line 105


ALL CONTENT COPYRIGHT © 2006 "STUDIO H". ALL RIGHTS RESERVED
REPRODUCTION OR REDISTRIBUTION WITHOUT PERMISSION IS STRICTLY FORBIDDEN