|
|
"Nie poznamy prawdy, nie znając przyczyny"
Arystoteles
"Lecz początki, potem i leki nie pomogą"
Owidiusz
|
|
|
|
|
|
Analiza działalności hotelarskiej
Analiza ma charakter analizy kompleksowej z punktu widzenia badania powiązań i zależności występującymi pomiędzy poszczególnymi komórkami odpowiedzialnymi za funkcjonowanie części hotelowej obiektu (rezerwacja, służba parterowa, recepcja, służba pięter, pralnia, dział techniczny itd)
Analiza dostarcza obserwacji zachodzących zjawisk wraz z zależnościami przyczynowo-skutkowymi pomiędzy tymi zjawiskami i pokazuje ich bezpośredni wpływ na jakość obsługi, jakość usług i oddziaływanie na poziom zadowolenia klienta. Oparta jest na szerokim zakresie informacji i wzbogacona wskaźnikami (RevPar, GopPar, Average Price, wskaźnk obłożenia i inne) dajacymi punkt wyjścia do rozważań i oceny efektywności i stanu działalności hotelu. Analiza ta jest konieczna do skutecznego usprawnienia i poprawienia określonych obszarów działalności częsci hotelowej obiektu.
Do analizy wykorzystuje się dane finansowe takie jak struktura kosztów w układzie rodzajowym, funkcjonalnym i kalkulacyjnym, a także rachunek zysków i strat oraz bilans.
Powyższe analizy służą nie tylko bieżącej ocenie i sygnalizowaniu o negatywnych zjawiskach i zakłóceniach w pracy hotelu, ale również ustalają warianty rozwiązań i stanowią dla właściciela (kierownictwa hotelu) podstawę do podejmowania decyzji.
Powrót O
Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/page_creation.php on line 105
|
|
|