ANALIZY
Chcesz poznać dobre i słabe strony swojego hotelu i gastronomii ?
Przeprowadzamy analizy, które pozwalają na uzyskanie niezależnej oceny jakości świadczonych przez hotel usług i wprowadzenie określonych standardów w obsłudze klienta. Poprzez analizy diagnozujemy i oceniamy istniejącą strukturę organizacyjną, poziom zatrudnienia i efektywność jego wykorzystania, a także system organizacji pracy i jej wydajności. Dzięki analizom uzyskuje się obiektywne spojrzenie na funkcjonowanie hotelu. Analizy pozwalają dostrzec te szczegóły, na które patrząc dzień po dniu, przestajemy je zauważać.
Audyt zewnętrzny - guest point of view (analiza jakości usług)
} części hotelowej } części gastronomicznej } części rekreacyjnej
Audyt wewnętrzny (analiza sprawności działania obiektu)
} analiza efektywności działalności hotelarskiej
} analiza efektywności działalności gastronomicznej
Powrót O
Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/page_creation.php on line 105
|