HOTELARSTWO - Część Pierwsza - szkolenie podstawowe
} Ogólna charakterystyka branży } Istota hotelarstwa i zawodu hotelarza } Etyka zawodu hotelarza (kultura, etyka, odpowiedzialność, wiedza i umiejętności) } Opis stanowisk w hotelu } Jakość usług a satysfakcja Klienta } Bezpieczeństwo w hotelu } Rola i funkcjonowanie recepcji hotelowej } Cykl obsługi Gościa } Cechy usług hotelarskich
HOTELARSTWO - Część Druga - szkolenie uzupełniające
} Obsługa Gościa } Komunikacja } Trudni Goście } Psychologia sprzedaży } Standardy pracy } Organizacja pracy w Recepcji } Struktura organizacyjna hotelu } Podstawowe wskaźniki działalności
HOTELARSTWO - Część Trzecia - szkolenie dla Kierowników Recepcji
} Organizacja pracy działu } Contrlloing } Zarządzanie obłożeniem
Powrót O
Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/page_creation.php on line 105
|