FAIL (the browser should render some flash content, not this).




"Doskonałość to nie czyn,
to nawyk"

Arystoteles




"Jakość powstaje przez ludzi, a nie przez system"


Anonim













Jakość usług hotelarskich



        Jakże wymowne są te słowa i jakże szczególnego znaczenia nabierają w branży hotelarskiej.
        W potocznym znaczeniu jakość oznacza nie tylko brak wad, ale przede wszystkim zadowolenie klienta i spełnienie jego oczekiwań. 
       
        Usługi (a więc i usługi hotelarskie) mają tą specyficzną właściwość, iż spełnienie oczekiwań i wymagań Klienta jest kluczowym czynnikiem sukcesu ! 
       
Troska o klienta, poziom obsługi nabierają coraz większego znaczenia, dlatego też o jakości usług w hotelarstwie decydują wzorce zachowań, odpowiednia postawa i szacunek wobec klientów. Spełnienie oczekiwań klientów, zapewnienie usług na njawyższym poziomie, okazanie szczególnej gościnności spowoduje, że gość poczuje się u nas jak w domu i zechce do nas wrócić.
       Znaczenie jakości jawi się więc jako warunek konieczny do powodzenia w działalności hotelarskiej.

        Dlaczego spora część "zadowolonych" klientów odchodzi i czy "zadowolony" naprawdę oznacza zadowolony ?
       




                                                                                                   Powrót  O


Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/page_creation.php on line 105


ALL CONTENT COPYRIGHT © 2006 "STUDIO H". ALL RIGHTS RESERVED
REPRODUCTION OR REDISTRIBUTION WITHOUT PERMISSION IS STRICTLY FORBIDDEN