FAIL (the browser should render some flash content, not this).

"Nie poznamy prawdy, nie znając przyczyny"

Arystoteles






ZOBACZ RÓWNIEŻ:



} szkolenia i treningi

} pomoc i doradztwo






 


ANALIZY 


Chcesz poznać dobre i słabe strony swojego hotelu i gastronomii ?


        Przeprowadzamy analizy, które pozwalają na uzyskanie niezależnej oceny jakości świadczonych przez hotel usług i wprowadzenie określonych standardów w obsłudze klienta.
        Poprzez analizy diagnozujemy i oceniamy istniejącą strukturę organizacyjną, poziom zatrudnienia i efektywność jego wykorzystania, a także  system organizacji pracy i jej wydajności.
        Dzięki analizom uzyskuje się obiektywne spojrzenie na funkcjonowanie hotelu. Analizy pozwalają dostrzec te szczegóły, na które patrząc dzień po dniu, przestajemy je zauważać.


Audyt zewnętrzny - guest point of view  (analiza jakości usług)

} części hotelowej
} części gastronomicznej
} części rekreacyjnej

Audyt wewnętrzny (analiza sprawności działania obiektu)

} analiza efektywności działalności hotelarskiej

} analiza efektywności działalności gastronomicznej


                                                                                                                Powrót  O



Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/index.php on line 105


ALL CONTENT COPYRIGHT © 2006 "STUDIO H". ALL RIGHTS RESERVED
REPRODUCTION OR REDISTRIBUTION WITHOUT PERMISSION IS STRICTLY FORBIDDEN