FAIL (the browser should render some flash content, not this).


"Chcąc zmusić ludzi, aby dobrze o nas
mówili, jedyny to sposób - 
czynić dobrze"


Voltaire










} Szkolenia z Gastronomii























HOTELARSTWOCzęść Pierwsza - szkolenie podstawowe

} Ogólna charakterystyka branży
} Istota hotelarstwa i zawodu hotelarza
} Etyka zawodu hotelarza (kultura, etyka, odpowiedzialność, wiedza i umiejętności)
} Opis stanowisk w hotelu
} Jakość usług a satysfakcja Klienta
} Bezpieczeństwo w hotelu
} Rola i funkcjonowanie recepcji hotelowej
} Cykl obsługi Gościa
} Cechy usług hotelarskich



HOTELARSTWO - Część Druga - szkolenie uzupełniające


} Obsługa Gościa
} Komunikacja
} Trudni Goście
} Psychologia sprzedaży
} Standardy pracy
} Organizacja pracy w Recepcji
} Struktura organizacyjna hotelu
} Podstawowe wskaźniki działalności



HOTELARSTWO - Część Trzecia - szkolenie dla Kierowników Recepcji

} Organizacja pracy działu
} Contrlloing
} Zarządzanie obłożeniem




                                                                                                   Powrót  O


Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/index.php on line 105


ALL CONTENT COPYRIGHT © 2006 "STUDIO H". ALL RIGHTS RESERVED
REPRODUCTION OR REDISTRIBUTION WITHOUT PERMISSION IS STRICTLY FORBIDDEN