|
Jakość usług hotelarskich
Jakże wymowne są te słowa i jakże szczególnego znaczenia nabierają w branży hotelarskiej. W potocznym znaczeniu jakość oznacza nie tylko brak wad, ale przede wszystkim zadowolenie klienta i spełnienie jego oczekiwań. Usługi (a więc i usługi hotelarskie) mają tą specyficzną właściwość, iż spełnienie oczekiwań i wymagań Klienta jest kluczowym czynnikiem sukcesu ! Troska o klienta, poziom obsługi nabierają coraz większego znaczenia, dlatego też o jakości usług w hotelarstwie decydują wzorce zachowań, odpowiednia postawa i szacunek wobec klientów. Spełnienie oczekiwań klientów, zapewnienie usług na njawyższym poziomie, okazanie szczególnej gościnności spowoduje, że gość poczuje się u nas jak w domu i zechce do nas wrócić. Znaczenie jakości jawi się więc jako warunek konieczny do powodzenia w działalności hotelarskiej.
Dlaczego spora część "zadowolonych" klientów odchodzi i czy "zadowolony" naprawdę oznacza zadowolony ?
Powrót O
Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/index.php on line 105
|