|
Gościnność
Polska gościnność to kilka wieków naszej kultury i tradycji, polska gościnność to jedna z najbardziej podziwianych cech Polaków, polska gościnność to obyczaj, który w branży hotelarskiej ma szczególne znaczenie, a umiejętnie stosowany może stać się nie tylko atutem i wyróżnikiem, ale i potężnym narzędziem walki konkurencyjnej na rynku usług hotelarskich i gastronomicznych. Gościnność w hotelarstwie to specyficzny rodzaj gościnności, ponieważ jest to udzielanie gościnności w celach zarobkowych czyli gościnność za odpłatnością, zatem nakłada na gospodarzy (hotelarzy) ściśle określone zobowiązania wobec swoich Gości. Gościnność wymienia się obok komfortu, smacznej kuchni i jakości usług jako jedną z dewiz, na których powinien opierać się idealny obiekt hotelowy. Te właśnie determinanty stanowią bowiem o sukcesie każdego obiektu, natomiast ich brak, wprost przeciwnie - o niepowodzeniu.
Zwracanie uwagi na gościa i troska o niego nie jest absolutnie rzeczą nową, natomiast filozofia i sposób obsługi tego gościa wyznacza pewien kierunek w świadczeniu usług i decyduje o zapewnieniu naszym klientom pierwszorzędnej jakości obsługi.
Elementami, które mają istotny wpływ na model gościnności są między innymi : } kultura organizacyjna } zespół przepisów i opisy stanowisk } poziom wykształcenia ogólnego pracowników } poziom wykształcenia zawodowego } indywidualne predyspozycje osobowe personelu
Profesjonalny model gościnności musi sprawiać wrażenie naturalności. Gość ma z przyjemnością myśleć o tym, jak życzliwy, pogodny i uczynny jest personel hotelu. Gościnność musi sprawiać wrażenie naturalności, bo tylko wtedy znakomicie spełni swoją rolę i przysporzy zadowolonych klientów.
Powrót O
Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/index.php on line 105
|