FAIL (the browser should render some flash content, not this).


"Kto o własne sprawy nie dba, ten też i cudzych załatwiać nie będzie"

Demostenes




      


Dlaczego nasi Klienci odchodzą ?

Powód

%

Obojętność pracowników

68 %

Niezadowolenie z produktu

14 %

Lepsza oferta konkurencji

9 %

Namowa innych klientów

5 %

Zmiana miejsca zamieszkania

3 %

Śmierć

1 %






Gościnność

        Polska gościnność to kilka wieków naszej kultury i tradycji, polska gościnność to jedna z najbardziej podziwianych cech Polaków, polska gościnność to obyczaj, który w branży hotelarskiej ma szczególne znaczenie, a umiejętnie stosowany może stać się nie tylko atutem i wyróżnikiem, ale i potężnym narzędziem walki konkurencyjnej na rynku usług hotelarskich i gastronomicznych.
      
        Gościnność w hotelarstwie to specyficzny rodzaj gościnności, ponieważ jest to udzielanie gościnności w celach zarobkowych czyli gościnność za odpłatnością, zatem nakłada na gospodarzy (hotelarzy) ściśle określone zobowiązania wobec swoich Gości.
        Gościnność wymienia się obok komfortu, smacznej kuchni i jakości usług jako jedną z dewiz, na których powinien opierać się idealny obiekt hotelowy. Te właśnie determinanty stanowią bowiem o sukcesie każdego obiektu, natomiast ich brak, wprost przeciwnie - o niepowodzeniu.

        Zwracanie uwagi na gościa i troska o niego nie jest absolutnie rzeczą nową, natomiast filozofia i sposób obsługi tego gościa wyznacza pewien kierunek w świadczeniu usług i decyduje o zapewnieniu naszym klientom pierwszorzędnej jakości obsługi.

Elementami, które mają istotny wpływ na model gościnności są między innymi :
} kultura organizacyjna 
} zespół przepisów i opisy stanowisk
} poziom wykształcenia ogólnego pracowników
} poziom wykształcenia zawodowego
} indywidualne predyspozycje osobowe personelu

        Profesjonalny model gościnności musi sprawiać wrażenie naturalności. Gość ma z przyjemnością myśleć o tym, jak życzliwy, pogodny i uczynny jest personel hotelu.
        Gościnność musi sprawiać wrażenie naturalności, bo tylko wtedy znakomicie spełni swoją rolę i przysporzy zadowolonych klientów.



                                                                                                  Powrót  O




Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/adventor/index.php on line 105


ALL CONTENT COPYRIGHT © 2006 "STUDIO H". ALL RIGHTS RESERVED
REPRODUCTION OR REDISTRIBUTION WITHOUT PERMISSION IS STRICTLY FORBIDDEN