Notice: Use of undefined constant onas - assumed 'onas' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 5

Notice: Use of undefined constant business - assumed 'business' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 8

Notice: Use of undefined constant oferta - assumed 'oferta' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 11

Notice: Use of undefined constant uslugi - assumed 'uslugi' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 14

Notice: Use of undefined constant franchising - assumed 'franchising' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 17

Notice: Use of undefined constant partnerzy - assumed 'partnerzy' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 20

Notice: Use of undefined constant klienci - assumed 'klienci' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 23

Notice: Use of undefined constant kontakt - assumed 'kontakt' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 26

Notice: Use of undefined constant oferta001 - assumed 'oferta001' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 29

Notice: Use of undefined constant agent - assumed 'agent' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 32

Notice: Use of undefined constant zgloszenie - assumed 'zgloszenie' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 35

Notice: Use of undefined constant opisofert - assumed 'opisofert' in /var/www/clients/client1/web39/web/getia/getia.php on line 38
Getia

Pakiet STANDARD



Posiadacz Pakietu Standard objęty jest pełną gwarancją świadczonych usług:
  1. Umowa o świadczenie usług z określeniem wzajemnych praw i obowiązków.
  2. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia 1 000 000 zł.
  3. Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej przez wszystkich pracowników Getia Sp. z o.o.
  4. Operacje księgowe przeprowadzane są na oprogramowaniu dostarczanym przez firmę , zgodnym z wymogami Ministerstwa Finansów .
  5. Systematyczna archiwizacja danych.
  6. Gwarantujemy, iż otrzymane od Państwa dane nie zostaną udostępnione osobom trzecim, ani nie zostaną użyte do celów innych niż związane z działalnością Getia Sp. z o.o.
W ramach PAKIETU STANDARD wykonujemy w imieniu Klienta następujące czynności:
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu
    • ewidencja w podatkowej księdze przychodów i rozchodów lub ewidencja przychodów
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości materialnych i prawnych
    • ewidencja wyposażenia
    • sporządzanie rocznych zeznań podatkowych
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku od towarów i usług
  • składanie w imieniu Klienta miesięcznych deklaracji podatkowych dla potrzeb rozliczeń z Urzędem Skarbowym
  • przygotowanie dowodów wpłat należnych zobowiązań podatkowych oraz ich wysyłka do Klienta(e-mail, PP)
  • realizacja zobowiązań Klienta za pośrednictwem usługi Polecenie Zapłaty
  • pakiet komunikacji z Klientem:
    • powiadamianie o ważnych terminach za pośrednictwem poczty e-mail oraz SMS
  • reprezentacja Klienta przed właściwymi urzędami w zakresie bieżącym, związanym z wykonywaną usługą.
CENA PAKIETU STANDARD - TO TYLKO 89 ZŁ NETTO!



Klienci Pakietu Standard mają również możliwość skorzystania z dodatkowych, odpłatnych usług świadczonych w ramach oferty Getia Business Services:
  • prowadzenie rozliczeń z ZUS koszt usługi 15 zł netto/miesiąc za każdą rozliczaną osobę
    • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej za osobę prowadzącą działalność i osoby współpracujące
    • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej za pracowników
    • obsługa przekazu elektronicznego do ZUS
  • uruchamianie działalności gospodarczej - koszt usługi wynosi 100 zł netto (usługa nie obejmuje opłat związanych z rejestracją podmiotu)
    • porada w zakresie wyboru formy opodatkowania właściwej dla specyfiki planowanej działalności
    • rejestracja działalności w Ewidencji Działalności Gospodarczych
    • rejestracja w Urzędzie Statystycznym (REGON)
    • rejestracja w Urzędzie Skarbowym (NIP-1, VAT- R)
    • rejestracja w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
    • pomoc w uruchomieniu konta bankowego
  • korzystanie z usługi windykacyjnej - koszt usługi 15 zł netto, za miesiąc w którym korzystano z usługi
  • dedykowany, osobisty doradca finansowy - koszt usługi 15 zł netto/miesięcznie
  • odbiór dokumentów od Klienta za pośrednictwem kuriera - 15 zł netto za miesiąc
  • korzystanie z oprogramowania internetowego z możliwością podglądu wszystkich dokumentów - 20 zł netto/miesięcznie
  • ubezpieczenie Trafna Diagnoza (zwrot kosztów badań diagnostycznych) - 10 zł miesięcznie
  • możliwość uruchomienia własnej strony internetowej - 15zł netto/miesięcznie
  • możliwość założenia skrzynki poczty e-mail - 5 zł netto/miesięcznie
Oferta Specjalna!!!
  • Klienci rozpoczynający działalność gospodarczą otrzymają gratis trzeci miesiąc obsługi.
  • Każdemu Klientowi który poleci nasze usługi innemu Klientowi, który zawrze z naszą firmą umowę o prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu, przyznany zostanie jednorazowy bonus w wysokości 30% wartości
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z najbliższym Biurem Regionalnym


Pakiet PROFESSIONAL



Posiadacz Pakietu Professional objęty jest pełną gwarancją świadczonych usług:
  1. Umowa o świadczenie usług z określeniem wzajemnych praw i obowiązków.
  2. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia 1 000 000 zł.
  3. Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej przez wszystkich pracowników Getia Sp. z o.o.
  4. Operacje księgowe przeprowadzane są na oprogramowaniu dostarczanym przez firmę , zgodnym z wymogami Ministerstwa Finansów .
  5. Systematyczna archiwizacja danych.
  6. Gwarantujemy, iż otrzymane od Państwa dane nie zostaną udostępnione osobom trzecim, ani nie zostaną użyte do celów innych niż związane z działalnością Getia Sp. z o.o.
W ramach PAKIETU PROFESSIONAL wykonujemy w imieniu Klienta następujące czynności:
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu
    • ewidencja przychodów
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości materialnych i prawnych
    • ewidencja wyposażenia
    • sporządzanie rocznych zeznań podatkowych
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku od towarów i usług
  • składanie w imieniu Klienta miesięcznych deklaracji podatkowych dla potrzeb rozliczeń z Urzędem Skarbowym
  • prowadzenie rozliczeń z ZUS w zakresie
    • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej za osobę prowadzącą działalność i osoby współpracujące
    • obsługa przekazu elektronicznego do ZUS
  • przygotowanie dowodów wpłat należnych zobowiązań podatkowych i ZUS oraz ich wysyłka do Klienta(e-mail, PP)
  • realizacja zobowiązań Klienta za pośrednictwem usługi Polecenie Zapłaty
  • pakiet komunikacji z Klientem:
    • powiadamianie o ważnych terminach za pośrednictwem poczty e-mail oraz SMS
  • reprezentacja Klienta przed właściwymi urzędami w zakresie bieżącym, związanym z wykonywaną usługą
W ramach Pakietu Professional zapewniamy bezpłatnie również:
  • uruchamianie działalności gospodarczej (usługa nie obejmuje opłat związanych z rejestracją podmiotu)
    • porada w zakresie wyboru formy opodatkowania właściwej dla specyfiki planowanej działalności
    • rejestracja działalności w Ewidencji Działalności Gospodarczych
    • rejestracja w Urzędzie Statystycznym (REGON)
    • rejestracja w Urzędzie Skarbowym (NIP-1, VAT- R)
    • rejestracja w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
    • pomoc w uruchomieniu konta bankowego
  • odbiór dokumentów od Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • konsultacje i sporządzanie podstawowych umów cywilno-prawnych
  • dedykowany, osobisty doradca finansowy
  • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Getia (po upływie pół roku współpracy)
  • prenumerata czasopisma Businessman Magazine lub Profit
  • ubezpieczenie Trafna Diagnoza (zwrot kosztów badań diagnostycznych) Pakiet I
  • możliwość uruchomienia własnej strony internetowej oraz skrzynki poczty e-mail
CENA PAKIETU PROFESSIONAL - TO TYLKO 199 ZŁ NETTO!

Przywileje dodatkowe wynikające z posiadania Karty Klienta pakietu Professional:
  • zniżka w Gymnasion Fitness Club
  • preferencyjne zasady nabywania usług medycznych (MEDICOVER)
  • rabat w sieci pralni chemicznych Perfect Clean
  • karta rabatowa w sieci auto serwisowej Q-service
Klienci Pakietu Professional mają możliwość skorzystania z dodatkowych, odpłatnych usług świadczonych w ramach oferty Getia Business Services:
  • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS za pracowników - koszt usługi 15 zł netto/miesiąc za każdą rozliczaną osobę
  • korzystanie z usługi windykacyjnej - koszt usługi 15 zł netto, za miesiąc w którym korzystano z usługi
  • korzystanie z oprogramowania internetowego z możliwością podglądu wszystkich dokumentów - 20 zł netto/miesięcznie
Oferta Specjalna!!!
  • Klienci rozpoczynający działalność gospodarczą otrzymają gratis trzeci miesiąc obsługi.
  • Każdemu Klientowi który poleci nasze usługi innemu Klientowi, który zawrze z naszą firmą umowę o prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu, przyznany zostanie jednorazowy bonus w wysokości 30% wartości miesięcznej usługi wypłacany w formie upustu.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z najbliższym Biurem Regionalnym


Pakiet PRESTIGE



Posiadacz Pakietu Prestige objęty jest pełną gwarancją świadczonych usług:
  1. Umowa o świadczenie usług z określeniem wzajemnych praw i obowiązków.
  2. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia 1 000 000 zł.
  3. Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej przez wszystkich pracowników Getia Sp. z o.o.
  4. Operacje księgowe przeprowadzane są na oprogramowaniu dostarczanym przez firmę , zgodnym z wymogami Ministerstwa Finansów .
  5. Systematyczna archiwizacja danych.
  6. Gwarantujemy, iż otrzymane od Państwa dane nie zostaną udostępnione osobom trzecim, ani nie zostaną użyte do celów innych niż związane z działalnością Getia Sp. z o.o.
W ramach PAKIETU PRESTIGE wykonujemy w imieniu Klienta następujące czynności:
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu
    • ewidencja w podatkowej księdze przychodów i rozchodów lub ewidencja przychodów
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości materialnych i prawnych
    • ewidencja wyposażenia
    • sporządzanie rocznych zeznań podatkowych
  • prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku od towarów i usług VAT
  • składanie w imieniu Klienta miesięcznych deklaracji podatkowych dla potrzeb rozliczeń z Urzędem Skarbowym
  • prowadzenie rozliczeń z ZUS w zakresie
    • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej za osobę prowadzącą działalność i osoby współpracujące
    • obsługa przekazu elektronicznego do ZUS
  • przygotowanie dowodów wpłat należnych zobowiązań podatkowych i ZUS oraz ich wysyłka do Klienta(e-mail, PP)
  • realizacja zobowiązań Klienta za pośrednictwem usługi Polecenie Zapłaty
  • pakiet komunikacji z Klientem:
    • powiadamianie o ważnych terminach za pośrednictwem poczty e-mail oraz SMS
    • indywidualny dostęp do portalu klienta CRM umożliwiający bezpośredni kontakt z Centrum Operacyjnym
  • reprezentacja Klienta przed właściwymi urzędami w zakresie bieżącym, związanym z wykonywaną usługą
W ramach Pakietu Prestige zapewniamy bezpłatnie również:
  • uruchamianie działalności gospodarczej (usługa nie obejmuje opłat związanych z rejestracją podmiotu)
    • porada w zakresie wyboru formy opodatkowania właściwej dla specyfiki planowanej działalności
    • rejestracja działalności w Ewidencji Działalności Gospodarczych
    • rejestracja w Urzędzie Statystycznym (REGON)
    • rejestracja w Urzędzie Skarbowym (NIP-1, VAT- R)
    • rejestracja w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
    • pomoc w założeniu rachunku bankowego
  • odbiór dokumentów od Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • konsultacje i sporządzanie podstawowych umów cywilno-prawnych
  • sporządzanie wniosków kredytowych dla potrzeb banków i firm leasingowych
  • obsługa w zakresie windykacji należności
  • dedykowany, osobisty doradca finansowy
  • korzystanie z oprogramowania internetowego CDN OPTIMA z możliwością podglądu wszystkich dokumentów
  • możliwość uruchomienia własnej strony internetowej oraz założenia skrzynki poczty e-mail
  • uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Getia Sp. z o.o.
  • prenumerata czasopisma Businessman Magazine oraz Profit
  • ubezpieczenie Trafna Diagnoza (zwrot kosztów badań diagnostycznych) - Pakiet 2
CENA PAKIETU PRESTIGE - TO TYLKO 250 ZŁ NETTO!


Przywileje dodatkowe wynikające z posiadania Karty Klienta pakietu Professional:
  • zniżka w Gymnasion Fitness Club
  • preferencyjne zasady nabywania usług medycznych (MEDICOVER)
  • rabat w sieci pralni chemicznych Perfect Clean
  • karta rabatowa w sieci auto serwisowej Q-service
Klienci Pakietu Prestige zatrudniający pracowników mogą skorzystać obsługi kadrowo-płacowej - koszt usługi 15 zł netto/miesiąc za pracownika

Oferta Specjalna!!!
  • Klienci rozpoczynający działalność gospodarczą otrzymają gratis trzeci miesiąc obsługi.
  • Każdemu Klientowi który poleci nasze usługi innemu Klientowi, który zawrze z naszą firmą umowę o prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu, przyznany zostanie jednorazowy bonus w wysokości 30% wartości miesięcznej usługi wypłacany w formie upustu.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z najbliższym Biurem Regionalnym


Pakiet INSURANCE AGENT



Posiadacz PAKIETU INSURANCE AGENT objęty jest pełną gwarancją świadczonych usług:
  1. Umowa o świadczenie usług z określeniem wzajemnych zobowiązań.
  2. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia 1 000 000 zł.
  3. Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej przez wszystkich pracowników Getia Sp. z o.o.
  4. Operacje księgowe przeprowadzane są na oprogramowaniu dostarczanym przez firmę , zgodnym z wymogami Ministerstwa Finansów .
  5. Systematyczna archiwizacja danych.
  6. Systematyczna archiwizacja danych.
  7. Gwarantujemy, iż otrzymane od Państwa dane nie zostaną udostępnione osobom trzecim, ani nie zostaną użyte do celów innych niż związane z działalnością Getia Sp. z o.o.
W ramach miesięcznego abonamentu wykonujemy w imieniu Klienta następujące czynności:
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości materialnych i prawnych
    • ewidencja wyposażenia
  • składanie w imieniu Klienta miesięcznych deklaracji dla potrzeb rozliczeń z Urzędem Skarbowym
  • przygotowanie dowodów wpłat należnych zobowiązań oraz ich wysyłka do Klienta za pośrednictwem e-mail,
  • realizacja zobowiązań Klienta za pośrednictwem usługi Polecenie Zapłaty
  • prowadzenie rozliczeń ZUS w zakresie:
    • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej za osobę prowadzącą działalność
  • uruchamianie działalności gospodarczej dla osób rozpoczynających współpracę z towarzystwem ubezpieczeniowym
    • pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania
    • rejestracja działalności w Ewidencji Działalności Gospodarczych
    • rejestracja w Urzędzie Statystycznym (REGON)
    • rejestracja w Urzędzie Skarbowym
    • rejestracja w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
    • pomoc w uruchomieniu konta bankowego
  • pakiet komunikacji z Klientem:
    • powiadamianie o ważnych terminach za pośrednictwem poczty e-mail oraz SMS
  • reprezentacja Klienta przed właściwymi urzędami w zakresie bieżącym, związanym z wykonywaną usługą
  • możliwość założenia skrzynki poczty e-mail
  • możliwość odbioru dokumentów od Klienta za pośrednictwem kuriera w oddziale towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym współpracuje
CAŁKOWITY KOSZT PAKIETU TO TYLKO 99 zł BRUTTO !


Klienci PAKIETU INSURANCE AGENT mają możliwość skorzystania z dodatkowych, odpłatnych usług świadczonych w ramach oferty Getia Business Services:
  • prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej (ZUS) - koszt usługi 20 zł brutto/miesięcznie za każdą zgłoszoną osobę współpracującą i pracownika
    • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowo rozliczeniowej za osoby współpracujące i pracowników
    • obsługa przekazu elektronicznego do ZUS
  • korzystanie z oprogramowania internetowego z możliwością podglądu wszystkich dokumentów - koszt usługi 25 zł brutto/miesięcznie
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z najbliższym Biurem Regionalnym